Модуль 11 рефлексія Робота нашого тренінгу завершена. Я вдосконалила власні знання, навички та вміння щодо того, як використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, електронним довідником. Визначати навички ХХІ століття та навички мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обраній навчальній темі. Створювати власний блог. З усього того, чому я навчався на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде: - вміння працювати в мережі Інтернет, але вже знаючи закони авторського права; - вміння та навички роботи в групі; - вміння приймати рішення за свою групу та ставити основні запитання; - учні навчаться опановувати шкільну програму не лише гортаючи підручник, а проявляти ініціативу для організації проектної діяльності; - учні навчаться працювати одночасно в...
Популярные сообщения из этого блога
Модуль 7 Цей модуль допоміг мені знайти відповіді на такі запитання: - Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проекту та покращити їх навчання? - Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту? У цьому модулі було створено учнівську публікацію, що дає змогу досягти конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Створення такої учнівської роботи допомагає визначити на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання.
Модуль 9 Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - вчитель має працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; учні мають бути активним у власному навчанні.
Комментарии
Отправить комментарий